Terug

Klantenservice

Kijk eerst hieronder bij de meest gestelde vragen. Misschien staat uw vraag hier al tussen. Zo niet, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Veelgestelde vragen


1. Bestelling

1.1 Hoe verloopt de bestelprocedure

Stap 1. Klik op één artikel, vervolgens komt u de productpagina van het gewenste artikel. Hier vindt u nog een uitgebreide beschrijving en specificatie. Klik vervolgens op de button 'In winkelwagen'. Het artikel komt vervolgens in uw winkelwagen terecht.  Er verschijnt een pop-op window dat uw artikel is toegevoegd aan de winkelwagen.

Stap 2. In het pop-up venster kunt u kiezen uit ‘Verder te winkelen’ of ‘Bekijk winkelwagen’. Als uw bestelling compleet is, klikt u op ‘Bekijk winkelwagen’.
U kunt op elk gewenst moment via het winkelwagensymbool rechts bovenin de blauwe balk uw winkelwagen bekijken en op ‘Bestellen’ klikken om af te gaan afrekenen.

Stap 3. Contoleer de inhoud van uw winkelwagen. Check  ook de gewenste aantallen. U kunt u hier het aantal nog aanpassen of een artikel verwijderen middels het ‘Prullenbak’ symbool.
Als het klopt klikt u op de button  ‘Bestelling afronden’. U komt dan op onze afreken pagina.

Stap 4. Factuuradres:  Vul de gevraagde gegevens in. De velden gemarkeerd met een * zijn verplicht. Deze hebben wij minimaal nodig om uw bestelling correct af te ronden.

Wilt u uw producten op een andere adres geleverd hebben? Klik dan ‘Verzenden naar een ander adres’ aan.

Stap 5. Verzendmethode: Klik de door u gewenste verzendmethode aan.

Stap 6. Betaalmethode: Kies de door u gewenste betaalmethode.

Stap 7. Controleer uw bestelling: ren: U ziet een compleet overzicht van de door u geselecteerde producten. Deze kunt u nog eens rustig controleren en eventueel aanpassen.

Stap 8. Kortingscode: Heeft u een kortingscode, dan kunt u deze hier invullen en vervolgens op ‘Toepassen’ klikken. Uw korting wordt dan gelijk verwerkt.
Als u een opmerking heeft. Dan kunt u deze in het veld invoeren.

Stap 9. Zet een vinkje voor Abonneer u op onze nieuwsbrief. Als u in het vervolg onze nieuwsbrief wil ontvangen.

Stap 10. Zet een vinkje om akkoord te gaan met onze Algemene voorwaarden  Als u vervolgens op de button 'Kopen' klikt, dan wordt uw bestelling in ons systeem opgenomen en wordt u doorverwezen naar de betaalpagina om uw bestelling te betalen.

Nadat de betaling is voltooid krijgt u altijd een bevestigingsmail. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice.

1.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd welke bij elk artikel vermeld staat is een indicatie. Als het geen voorraad artikel is, dan moeten wij het artikel bij de leverancier bestellen en zijn we afhankelijk van hun leversnelheid.

Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wachten wij met uitleveren, tot het laatste artikel in ons magazijn binnenkomt.  Zodra het  laatste artikel bij ons binnen  is, zullen wij dezelfde dag uw complete bestelling versturen.
Kortom: Als u meerdere artikelen besteld met een verschillende levertijd, dan dient u uit te gaan van het artikel met de langste levertijd.

1.3 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3,95 per bestelling. Als u meerdere artikelen besteld, dan betaald u maar 1x verzendkosten.
Vanaf een bestelwaarde vanaf €25,- is er sprake van gratis verzending.
De getoonde verzendkosten gelden ALLEEN voor bezorging binnen Nederland en België. Voor andere landen gelden andere tarieven.

1.4 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Alle artikelen welke een maximale  lengte hebben van 175 cm en maximaal gewicht van 30 kg worden met onze pakketdienst verstuurd.

Meerdere artikelen kunnen op een pallet verpakt worden en door een transportbedrijf worden bezorgd.

U kunt kiezen uit de volgende betaalmethodes:

- iDEAL
- PayPal
- Mastercard/Maestro/Visa (binnenkort mogelijk)
- Afterpay (u ontvangt na aflevering een factuur en dient deze dan binnen 14 dagen te betalen)

1.5 Wanneer en hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Verzenden

Bij elk artikel op onze website staat de verwachte levertijd weergegeven. Dit is een indicatie en wij doen ons uiterste best om deze levertijd te halen, maar geen garantie.
Voor artikelen welke wij op voorraad hebben, kunnen wij garanderen dat deze mits op werkdagen voor 17.00 uur besteld dezelfde dag nog verzonden worden.

Alle pakketten met een maximale  lengte hebben van 175 cm en maximaal gewicht van 30 kg worden met DPD verstuurd. Dat houdt in dat uw bestelling meestal de volgende werkdag bezorgd wordt.

Grotere afmetingen of meerdere pakketten kunnen op een pallet worden gepakt. In dat geval wordt de pallet door een transportbedrijf afgeleverd.

Al onze wanddecoratie worden verzonden in een stevige kartonnen verpakking. Om de bezorgkans te vergroten is het handig om een afleveradres op te geven waar u of iemand anders aanwezig is bijv. uw werk. Via uw email-adres sturen wij u een track&trace code, zodat u uw pakket kunt volgen.
Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn om het pakket in ontvangst te nemen, dan wordt het pakket bij de buren achtergelaten of bij een parcelshop van DPD.

1.6 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle informatie om uw bestelling te retourneren vindt u op de pagina retourneren.

2. Algemene voorwaarden

2.1 Hoe zijn de algemene voorwaarden tot stand gekomen?

Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten. Download hier de algemene voorwaarden.

3. Klachten

3.1 Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

3.2 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@yourdecoration.nl.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht duidelijk te omschrijven en evt. aan te vullen met foto's.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Als u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag of het is nog niet helemaal duidelijk.
Neem dan contact met ons op via klantenservice@yourdecoration.nl of bel ons. Wij helpen u graag!

4. Garantie

4.1 Wat is de garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie

5. Prijzen op website

5.1 Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Yourdecoration 10 / 10 - 1 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »